Máte-li problém s dodaným produktem, prosím zašlete nám Váš požadavek na reklamaci viz níže uvedený formulář:
Proces reklamace je závislý na dokumentu „obchodní podmínky a reklamační řád„.
Velmi nás mrzí Vaše komplikace s dodaným produktem a slibujeme, že se budeme snažit problém vyřešit rychle, ale pečlivě a tak, aby již podobné problémy nenastaly.
Dále Vás budeme kontaktovat ohledně dalšího postupu. V případě nemožnosti dodat reklamované zboží k nám na adresu Horní Lhota 159, Blansko 67801, bude produkt u Vás vyzvednut spediční společností PPL a dopraven k Nám na základě naší objednávky dopravy. Podmínkou však je zabalení reklamovaného produktu dle podmínek PPL („důkladně zalepená krabice“) a předání řidiči dle jeho telefonického avíza. Způsob dodání k vyřízení reklamace je samozřejmě v závislosti na vzájemné domluvě mezi kupujícím a námi.